|
salgspris LG 50PZ550N |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Willads ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 453 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2013 kl. 09:04 |
Hej!
Jeg overvejer at sælge mit 50" LG PZ550N som er fra foråret 2011. Det har næsten ikke været tændt da det er mit "ekstra" TV i underetagen så jeg skyder på maksimalt 50 timer har det kørt. Det er full HD 3D med alle de nødvendige tunere mv. og det står som nyt. Der er en der har spurgt mig om jeg eventuelt vil sælge det, og det kunne da godt være det var en meget god ide når nu jeg alligevel ikke bruger det ret meget, MEN så kommer spørgsmåplet: Hvad er en rimelig pris for sådan en fladskærm ?
|
|
Pana:DP-UB424,Yamaha rx-a3070,Monacor STA-1000D, Epson:TW-7400,117" tab-tension,Earthquake højtalere:Fronter 2xTitan Tigris,Center 1xTitan Theia,Surround 4xAWS-602,loft 4xECS-8.0,subs 2xMinime P12v2
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |