|
Panasonic HDD Live tv recording |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mailman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 101 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-September-2013 kl. 11:19 |
Hej
Jeg har 2 stk. panasonic plasma tv (vt20 og gt20) som begge på det seneste er begyndt at svigte på HDD live recording. Problemet ses ved at når man ønsker at pause en udsendelse, så begynder tiden (nederst i venstre hjørne) ikke at tælle. Nogen gange fungere det igen ved at slukke/tænde tv'et, medens andre gange er dette ikke nok. Jeg har prøvet at reconnected begge harddsik påny uden at det hjælper Begge tv har selvsagt nogle år på bagen, men der har aldrig været problemer med dette. Kan det være en firmware upgrade som er pludselig er skyld i dette. Begge mine tv er på FW 2.609, hvilket også er den nyeste i flg. en FW check på tv'er.. Nogen som har oplevet noget tilsvarende ? |
|
/Mailman
|
|
![]() |
|
Gonardo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvem er din udbyder, sker det alle programmere ? Hvis du trykker på "REC" bliver det så gemt på USB HDD
![]() |
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Får din HDD nok strøm ?
|
|
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |