|
Hjælp, konen vil have min Pioneer...! |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
alpha10 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2008 Status: Offline Point: 200 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-September-2013 kl. 10:39 |
Titlen siger alt, måske går jeg med til det, men hvad har jeg af nuværende alternativer med samme eller højere billedkvalitet?
Takker
|
|
![]() |
|
Munkieftw ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Februar-2013 Sted: Amager Status: Offline Point: 217 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke meget info..
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Enig! Hvad er problemet?
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7229 |
Behold dit pioneer og giv konen et andet TV
|
|
![]() |
|
Problemet er, at jeg har ikke set et TV med bedre billed end mit gamle Pioneer. Det kan godt være at El-gigantens sælgere ligeså godt kunne sælge stegemargarine og indstillingerne står ad h...til, men jeg er ikke særlig imponeret over billedet på en Pana VT60 eller GT60.
Måske er der ingen løsning, andet end at købe kosten et andet TV.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
Jeg har lidt svært ved at se problemet. VT60 er lige så godt, eller køb et ZT60 som overgår G9.
Flatpanels gav netop VT60 en reference Award, og det er ikke sket lige fremkomsten af G9: Redigeret af Hother - 05-September-2013 kl. 12:08 |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
Ja, netop, VT60 er den bedste i dag, men det ser ikke godt ud i mine øjne, jeg må se den igen andre steder, det er vel det bedste alternativ til en Pioneer KURO.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Har du overvejet at kigge på tvet i en mere professionel forretning?
|
|
![]() |
|
Jo, det gør jeg næste gang - ktradio.dk skriver, at de matcher enhver pris :)
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
du kan vel bare købe et andet Pioneer.....
Der er et Krp 500 til salg ovre på HiFi4All for 6000 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Jeg har nemlig også stået med tankerne om noget der skal erstatte mit Pioneer G9. Men jeg syntes bare ikke det er særlig fedt at skifte til et TV der er dårligere end det man har. Jeg er med på at Panasonic VT60 og Z60 er på højde eller måske bedre end G9, tilgengæld lider de voldsomt under et for Pioneer ukendt problem nemlig burnin/retension og det gider man jo ikke have inden for dørene. Og jeg har set utallige af de nye Panasonic tv med de problemer hvilket er synd.
|
|
![]() |
|
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
Åh, nej ... Endnu en Pioneer-ejer, der lever i fortiden - og stadig tror sit Pioneer-yesterdays-technology-fjernsyn er det ypperste.
Spring nu på det VT60 !
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |