Jeg er blevet bedt om at værer behjææpelig med at instalere en Daewoo 8105 harddisk DVD maskine for en nabo men jeg har lidt problemer med dette
Der er i instalationen involveret en SAT modtager også og det er måske dette der giver problemet
Af brugsanvisningen fremgår det ikke klart hvordan den skal tilsluttes sammen DVD maskinen
Jeg kan se at der er nogle der her i forummet der har været indvolveret i en Daewoo 8105 - er der en der ville være venlig at give mig en instruktion om hvordan ledningerne skal forbindes.
Fjernsynet er en ældre Philips sag Satelitmodtager er en Viasat DSI 4200. - der er 2 Scart stik på denne
Jeg har prøvet at montere kablrerne på forskellige måder - men uden sønderlig succes
Resultatet bliver at hvis jeg skal se programmer fra den almindelige analoge antenne skal både satelitmodtageren og 8105 DVD maskinen være slukket - hvis jeg tænder SAT modtageren og eller DVD maskinen blokerer jeg signalet fra den analoge antenne og kan ikke skifte til andre programmer fra den analoge antenne. men kan kun se det program den stod på
Jeg har prøvet at "finde" SAT optageren ved at sætte ved at sætte fjernsynet til at søge men jeg får ikke noget billede ind.
Jeg har lagt en DVD skive i 8105 eren og lade den afspille og lavet en søgning på fjernsynet men jeg får intet billede ind
Ligeledes har jeg ved afspildning af en DVD skive aktiveret knapperne på fjernbetjeningen der åbner for scart kanalerne (det er dem der er symboliseret med en lille rektangel med en pil der går ind i denne)
Gode forslag vil blive meget værdsat