|
Video Input Splitter ?! |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
N3ROO ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2013 kl. 11:09 |
Hej
Jeg søger en box hvor man kan sætte flere (gerne 3+) video eller Coaxial forbindelser til, og hvor den så samler og sender dem alle ud igennem én video/Coaxial udgang, således at den står og skifter imellem de input kamera man har sat til med nogle sekunders interval. Det skal sættes til en DVR efterfølgende, så jeg har denne ene indgang som skifter mellem nogen enheder, og andre har jeg fast tilsluttet direkte til DVR. Nogen der har et bud på hvad sådan en hedder, og hvor man evt.kan købe en for en billig penge ?
Synes kun jeg kan finde nogle splitters hvor er ét Input og mange Output, man skal bruge det omvendte. |
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4832 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej N3ROO.
Sådan noget køber jeg altid på eBay: Men den er nok billigere fra Tyskland: Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 10-Juni-2013 kl. 12:44 |
|
![]() |
|
N3ROO ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette kunne meget vel godt ligne præsis hvad jeg leder efter :D
Update: Bestilte en via tyske amazon :) Tak for hjælpen. Redigeret af N3ROO - 10-Juni-2013 kl. 14:39 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |