recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Canal8HD på YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Canal8HD på YouSee

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Januar-2005
Sted: 2500 Valby
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Canal8HD på YouSee
    Sendt: 05-Juni-2013 kl. 15:12

Hej,

Vi har nu fået denne kanal i HD angiveligt fra d. 3/6.....

Er der nogen som har rodet med den - Jeg har en Pana G20 og jeg kan godt søge den frem i kanallisten - faktisk kan jeg finde 4 forskellige - men hvis jeg prøver at se dem på TV'et får jeg lyd og beskeden "no Video"

Jeg har også prøvet via selector boxen og der virker den fint - tilsyneladende ligger den på kanal 44, men den kan jeg som sagt ikke få billede på hvis jeg går direkte på TV'et.

Nogen som har det samme problem eller et bud på hvad det kan skyldes ???

Jeg har lavet en antal kanalsøgninger og haft kortet inde og ude af TV'et (selvom det ikke burde betyde noget), men uden success .....

'mvh

Kim

Til top
mjohansen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: 2630 Taastrup
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mjohansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 15:19
Hej

Jeg har samme problem på mit Panasonic VT60 tv.
Min Samsung HD optager har ingen problemer med at vise kanalen, så det er åbenbart et Panasonic problem. 

LG OLED CX 55"| Sonos Beam | Vu+ Uno4K SE | Apple TV 4K
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 15:27

Ja, det må det jo så være - håber at det bliver løst - den har jo altid virket da den var SD...

Godt at vide at jeg ikke er alene - det var begyndt at gå mig lidt på ..  :-)

/Kim

Til top
sorenjensendk Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 42
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenjensendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 18:04
Hej

Har 3 tv, Sony, Samsung og Panasonic men har kun problemet på Samsung og Panasonic dvs intet problem på Sony-tv

Så det er også et problem på Samsung i hvert fald visse modeller

Søren
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenjensendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 18:32
Har fundet følgende driftsinfo hos Yousee

Opdatering 2
Oprettet: 04-06-2013 17:10
Vi har desværre ikke kunne rette fejlen med Canal 8, så der er stadig nogle kunder der kan opleve sort skærm på kanalen. Vores teknikere arbejder fortsat videre på fejlen men vi har pt. ingen tidshorisont.

Starttid: 03-06-2013 01:00
Forventet rettet:

Så vi håber de løser det snarest

Søren
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2013 kl. 18:53

OK - den havde jeg ikke set ....

Håber de får det løst snarest ..

/Kim

Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sorenjensendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 15:20

Ny driftsnfo fra Yousee:

Opdatering 3

Oprettet: 06-06-2013 13:34

Imens fejlrettningen er i gang vil Canal 8 blive sendt i SD version, på den måde vil alle der abonnerer på kanalen kunne se den.

Starttid: 03-06-2013 01:00
Forventet rettet:
Til top
kiuls Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kiuls Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2013 kl. 16:15

Ja, så er der kommet billede på, men kønt er det ikke ... :-)

Bedre end ingentig - godt at vejret er for godt til at sidde inde og se sport  

/Kim

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu