recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Convertering af right/left
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Convertering af right/left

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Easy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 15-April-2013
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Easy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Convertering af right/left
    Sendt: 15-April-2013 kl. 21:52
Er det muligt at convertere mit right/left signal fra mit turntable, til at matche indgangene i mit 5.1 højtaler system?

Jeg ejer Logitech Z550 hvis det er en hjælp. Jeg har en gammel forstærker som har de standard right/left indgange bagved, men ikke nogen udgange der passer til mine Z550.

Jeg kan smide Front ind i headphone stikket, og så kommer der en okay lyd igennem til anlægget. Selv subwooferen og alle 5 speakers spiller med. Men bliver lyden ikke komprimeret i headphone udgangen i forhold til de andre udgange?
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19651
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2013 kl. 23:09
Oprindeligt skrevet af Easy Easy skrev:

Jeg ejer Logitech Z550 hvis det er en hjælp. Jeg har en gammel forstærker som har de standard right/left indgange bagved, men ikke nogen udgange der passer til mine Z550.

Z5500 eller?
Kan du linke til en manual for dit produkt.
Hvilken gammel forstærker har du?

Jeg kan smide Front ind i headphone stikket, og så kommer der en okay lyd igennem til anlægget. Selv subwooferen og alle 5 speakers spiller med.

Front fra din forstærker kan du sætte til headphone på din Z550 eller?

Men bliver lyden ikke komprimeret i headphone udgangen i forhold til de andre udgange?

Nej, der er volumenkontrol og et måske lidt mere støjende udgangstrin - ellers ikke.
Er der ikke en tape out på forstærkeren du kan bruge?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu