|
Convertering af right/left |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Easy ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-April-2013 Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2013 kl. 21:52 |
||
Er det muligt at convertere mit right/left signal fra mit turntable, til at matche indgangene i mit 5.1 højtaler system?
Jeg ejer Logitech Z550 hvis det er en hjælp. Jeg har en gammel forstærker som har de standard right/left indgange bagved, men ikke nogen udgange der passer til mine Z550. Jeg kan smide Front ind i headphone stikket, og så kommer der en okay lyd igennem til anlægget. Selv subwooferen og alle 5 speakers spiller med. Men bliver lyden ikke komprimeret i headphone udgangen i forhold til de andre udgange?
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Z5500 eller? Kan du linke til en manual for dit produkt. Hvilken gammel forstærker har du?
Front fra din forstærker kan du sætte til headphone på din Z550 eller?
Nej, der er volumenkontrol og et måske lidt mere støjende udgangstrin - ellers ikke. Er der ikke en tape out på forstærkeren du kan bruge? Klaus |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |