|
Hjælp til valg af ny bly-ray afspiller |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||||||||||||||
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2013 kl. 19:11 |
|||||||||||||
Hej her inde.
Jeg har planer om at skifte min bly-ray afspiller som er BD-C5900 Fordi jeg har problemer med den lagger nogle gang div andre problemer . Jeg har kiggede på Samsung hjemme side. på den her BD-D6500 http://www.samsung.com/dk/consumer/tv-home-theatre/blu-ray/blu-ray/BD-D6500/XE-spec Jeg har kigge på den nye fordi jeg gerne ville have den kan afspille 7:1 DTS HD Master Audio til anlæg Denon 2313. så jeg kan få det best mulige signal ud til anlægget. Men jeg kan ikke finde den på nettede :-( Er der nogle af jer her inde som kan anbefale den eller andre som kan give mig muligheden til og få det beste ud af mine film. som TV har jeg UE46ES8005. MVH Per |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||||||||||
En Oppo kan anbefales.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Pedersentec ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 50 |
|||||||||||||
den ser ellers fin ud.
men er der andre som er til og betale. :-) eller som kender til den samsung afspiller. mvh Per |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||||||||||||
Personligt ville jeg aldrig gå efter en Samsung, lidt for mange fejl. Jeg gå efter en Panasonic
![]() |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
okay kan du anbefale nogle. den skal kunne sende 7:1 til mit anlæg og gerne best muligt signal smiler.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|||||||||||||
Du kan ikke vente lidt? For de forskellige selskaber, kommer med nye modeller, i løbet af en måned eller to.
Jeg ville selv, gå efter Panasonic eller Sony.
|
||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
hej jo jeg kan godt vente lidt. :-)
men jeg vil også gerne vide om jeg bare opgrader uden grund smiler jeg har jo af afspiller BD-C5900 og har så til samligning kiggede på BD-D6500 men efter hvad jeg kan se er de lige gode til at afspille 7:1 eller er det bare mig som læser forkert smiler de kan det her.. Lydfunktion for BD-C5900
er der noget andet jeg skal kigge efter, når jeg gerne skal have den gode lyd til mit denon anlæg 2313. igennem HDMI 1,4a mvh Per |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|||||||||||||
Hvis der er fejl på din gamle, så der jo god grund, til at få en ny. Alle modellerne i dag, kan afspille de gode lydformater. Og de bliver bestemt ikke dårligere.
Jeg plejer selv, at købe nyt hver 10-12 måned, men har denne gang gået lidt højere op, og købt en med HDD og dvd/blu-ray optager. Så den får lov til, at overleve lidt længere.
|
||||||||||||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
ja man man skal jo ikke bare skifte udstyr vis den nye kan det samme.
og det er jo det jeg vil frem til. :-) ved jo godt at det nye udstyr som reglen er bedre ind de gamle modeller men ikke alle.. :-) men takker for hjælpen smiler |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
|||||||||||||
http://www.philips-shop.dk/store/catalog/blu-ray-afspillere/blu-ray-afspillere/9000-series-qdeo-ti-burr-brown-dacer-3d-afspilning/productdetail/BDP9700_12_DK_SHOPPUB/DK/da/?origin=2_dk_da_tdfeedsdk
Denne er der nogle som mener er på højde med oppo.
|
||||||||||||||
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
|||||||||||||
den lyder god den der. kan være jeg skal kigge meget på den :-)
takker for indlæg :-) |
||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||
The_Unforgiven ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 450 |
|||||||||||||
Jeg ville gå efter en Panasonic , har selv en , nr 2 jeg har , og er ganske tilfreds med den.
De er hurtige i opstart , vigtigt for mig. Stein
|
||||||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |