|
Problemer med Logitech Harmony |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AlexM ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2013 Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 20:02 |
Hej. Jeg har en Logitech Harmony 900, som jeg bruger til alle mine enheder og har gjort det i næsten 2 år.
I dag, oplvede jeg dog at den ikke ville reagere på noget, så jeg ville tage batteriet ud, for at lave en hard reset. Det viste sig, at batteriet sad godt fast. Så godt, at jeg måtte bruge en pincet for at få det ud. Da jeg så kiggede på der, kunne jeg konstatere, at det var svulmet op. Billede af batteriet Er det skidt, at batteriet ser sådan ud? Skal jeg have et nyt? For så skal det nok være snart, når nu Logitech har droppet Harmony produkterne. Og så lige til et andet spørgsmål, til andre med Harmony fjernbetjeninger. Er det normalt, at materialet på bagsiden skaller af? Har oplevet det på både min 900 og min 555, som jeg brugte før. Billede af bagsiden
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det med batteriet er en kendt fejl på harmony fjernbetjeninger .
Løsning er at købe et nyt. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |