|  | 
| Google maps app - hvor er cykel navigationen? | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| Dorf   Guld medlem   Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: Google maps app - hvor er cykel navigationen? Sendt: 01-Februar-2013 kl. 21:17 | 
| 
   Hey Jeg skulle cykle en tur i dag og regnede med at jeg kunne bruge Google maps til at guide mig men denne mulighed findes umiddelbart kun i browser versionen? | |
|  | |
| zczc   Super bruger   Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 01-Februar-2013 kl. 22:53 | 
| 
 Rutevejledning på cykel findes i min Maps app. Men måske du bruger et andet operativsystem, end jeg gør? | |
|  | |
| Dorf   Guld medlem   Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 02-Februar-2013 kl. 00:16 | 
| 
   Det er google maps app'en på IOS 6.1.  Hvor kan du vælge cyklen?   | |
|  | |
| Tweaky   Guld medlem   Oprettet: 27-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 630 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 02-Februar-2013 kl. 08:08 | 
| 
   Jeg har heller ikke mulighed for at vælge cykel (iOS 6.1)
    | |
|  | |
| Dorf   Guld medlem   Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 03-Februar-2013 kl. 14:19 | 
| 
   Det viser sig at cykel navigationen p.t kun findes på android versionen af Google maps. 
    | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |