recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Tara Labs Højttaler kabel....
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Tara Labs Højttaler kabel....

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hindsberg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 05-November-2008
Sted: Søborg, Kbh
Status: Offline
Point: 332
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Tara Labs Højttaler kabel....
    Sendt: 24-September-2012 kl. 16:25

Som ejer af Tara labs signal og højttalere kabler i air1 serien ku jeg godt tænke mig at høre om der er noget der har erfaring med højttaler kabler med samme lyd/klang.

Da jeg skal bruge et sæt / 4 stk single / 2 stk stereo kabler til min center højttaler og det er vist umuligt at opdrive nogle bruge tara labs Air1 eller bedre i denne længde til menneske penge Cry

Om det er færdige lavet kabler med stik eller blot kabel er underordnet da dette selv ka laves 

Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 22-April-2006
Sted: Denmark
Point: 615
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 17:39
http://www.bluejeanscable.co.uk/store/speaker/index.htm

Belden og specielt Canare spiller fantastisk til prisen
mvh PSSO
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af PSSO PSSO skrev:

http://www.bluejeanscable.co.uk/store/speaker/index.htm

Belden og specielt Canare spiller fantastisk til prisen

Det ka der være noget om, men går efter noget i stil med Tara Labs top modeller og det er dem de skal sammenlignes med Wink

Så kravet er de spiller næsten eller lige op med tara labs top serie air1 eller 2 eller dem over

Kender intet til lyden på de kabler du henviser til men tror ikk de ka sammenlignes i lyd med dem de skal spille op imod.....

Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 19:46
har selv haft Tara Labs Air kabler, men bruger nu kun Canare kabler (men de ligner selvfølgelig ikke en million Wink )
Canare kabler er ekstrem neutrale
mvh PSSO
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 21:20

har selv haft Tara Labs Air kabler, men bruger nu kun Canare kabler (men de ligner selvfølgelig ikke en million Wink )

Canare kabler er ekstrem neutrale

Hvilken air model var det du havde.....og sådan rent lydmæsigt hvad synes du er forskellen på disse kabler.....

For de er da alt andet end dyre

Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 22:43
Air 3. Forskellen- prøv evt Canare - det er jo ikke den store udskrivning
mvh PSSO
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-September-2012 kl. 22:48

Air 3. Forskellen- prøv evt Canare - det er jo ikke den store udskrivning

Næ derfor man også har sine tvivl på forhånd har til dato ikk hørt et højttaler kabel i den prisklasse være et match til lidt tungere hifi udstyr

Hva har du haft af forstærker / højttaler.....samt signalkabler

Men hva var forskellen så imellem air1 / canare ?

Til top
PSSO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PSSO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 20:06
Har benyttet både Air 3 og Canare mellem Thule udstyr -> Dali Helicon. Benytter nu Canare mellem Audiolab M-DAC -> 2 x Audiolab  8200MB -> Dali Mentor

Smag og behag er forskellig, men jeg foretrækker altså Canare.
mvh PSSO
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hindsberg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-September-2012 kl. 21:46

Har benyttet både Air 3 og Canare mellem Thule udstyr -> Dali Helicon. Benytter nu Canare mellem Audiolab M-DAC -> 2 x Audiolab  8200MB -> Dali Mentor

Smag og behag er forskellig, men jeg foretrækker altså Canare.

Spændene set-up du har sat sammen......

Grunden til min skeptis mht Canare er nok at jeg har en noget anden opsætning end din..her er hele signalvejen hold i mindst air1 ....signal / højttaler kabler....fronterne er et par B&W 802diamond...effekttrin er et par advance acoustic maa1000...pt styres de af en Denon avc-a1hda....og har en hjemmebygget rør dac spændt for.....men der er ved at blive bygget en meget langt bedre rør forforstærker end denon ka levere af lyd eller stor set andre....så stereo delen ka blive så optimal som mulig.....så har nok lidt højere forventninger / krav end de fleste.....

Så mit krav til kablet er nok lidt højere end dit.......desværre skal det så også siges da højere krav ikk altid er lig med billigere kabler hmm..

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu