|
V/S: Iphone 4s 32 gb hvid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 20:07 |
Hvad kan sådan een indbringe?
Lad mig være ærlig. Den er købt igennem et arbejde jeg nu er fratrådt og den skal enten købes eller sendes retur. Den er ca 10 mdr gammel mener jeg. I de første 6 mdr var den i lædercover men ikke på det seneste, så har de sædvanelige lommeridser og et mikro mikro MIKRO hak i det ene hjørne. Ellers fungerer den selvfølgelig som ny! Da den er købt gennem job er der ej kvittering. Hvad kan jeg få for den? Befinder sig i Skive. |
|
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
|
![]() |
|
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Edit: den er sort.
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
Bum
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7237 |
Pga ridser den "lille" skade og ingen kvittering. Og rygterne om en 5
Vurderet til 2000.- Måske lidt mere. |
|
![]() |
|
Er blevet budt 2500.. Så det måske ikke helt skidt.
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Er det herinde du er blevet budt 2500... ellers byder jeg 2.050
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Nej via dba :)
|
|
LG C1 65"
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |