|
Solgt. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2012 kl. 05:57 |
efter oprydning i kabel kassen er følgende dukket op.. optisk kabel i lækker kvalitet og med solide termineringer udført i Alu fremfor det sædvanlige plastik, og betrukket med nylonstrømpe.. kablet er af tyk kvalitet og måler 8 mm i diameter.. længde : 1.5 meter.. kvalitet for små penge..! 3 stk nye haves.. sælges for 50,- pr stk.. hentes på Amager eller sendes med post DK ( + porto ) ![]() Redigeret af strecker - 19-August-2012 kl. 20:09 |
|
![]() |
|
DanishBacon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 457 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sådan et nupper jeg gerne. Jeg sender en PM
![]() |
|
LG OLED C8 65” | Marantz SR7010 | XTZ 99.36 | Nvidia Shield TV | Squeezebox
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
stadig et par stykker til salg..
|
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Snupper også en :). Sender PM
|
|
![]() |
|
Karlen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Februar-2008 Sted: København Status: Offline Point: 41 |
Så napper jeg den sidste, hvis du vil sælge sammen med ét af dine HDMI-kabler afhentet i denne uge når det passer dig for en hundredkroneseddel?
Sender også en PM |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |