|
SOLGT: 2 FC Midtjylland-Silkeborg IF VIP billetter |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2012 kl. 21:14 |
Spilledag 26/8 i Herning. Ovenstående er lige vundet på Betsafe, og sælges, da kampdag er mens jeg er på ferie i Spanien. Ved et hurtigt salg kan billetterne sendes direkte til køber, ellers må jeg få dem sendt hertil, og sende dem videre. Jeg er dog kun på min adresse frem til onsdag d. 22, så det andet er at foretrække. Som skrevet er det VIP billetter, og Betsafe skriver følgende: "VIP arrangementerne starter typisk 1,5 time før kampstart." Jeg er usikker på, hvad VIP indebærer, men har fundet dette (som er skrevet i forbindelse, med at en havde lignende billetter til salg til en AGF-BRøndby kamp): Der er dog to slags VIP arrangementer til kampene. Et for de dyreste sponsorer, hvor både pre og post match samt pause foregår i VIP boxen, og et for alle de andre, hvor prematch og pause foregår i Stadion Hallen, men hvor der er postmatch adgang til VIP boxen efter kampen, hvor der også er tid til at hælde øl ned og få en snak med en af spillerne. Da sælger svarer, at han ikke ved hvilken af dem, der var tale om, blev der svaret: Det tør jeg heller ikke sige, men Betsafe er sølvsponsor, som er et af de større sponsorater. Samme person skriver endvidere: Her får du så fri fad før kampen, i pausen og efter kampen + fri mad før kampen og kaffe/kage i pausen. Der er desuden ikke noget problem i at tage en øl i hver hånd med ud til kampen både før 1. og 2. halveg, så man ikke løber tør. Jeg hustler gerne en 7-8 fadøl i løbet af sådan en kampdag, hvis jeg er i mit Es Jeg har desuden skrevet til Betsafe, for at høre nærmere. UPDATE: Svar fra Betsafe: Stort tillykke med gevinsten. VIP billetter indebærer spisning før kampen, normalt vis to timer før kampen. HBO 0kr. Slå til pris 100kr.. Forbeholder mig retten til lidt af hvert. :) Også sat til salg på dahf.dk Mvh Michael Redigeret af Maggerholm - 19-August-2012 kl. 20:56 |
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
Maggerholm ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-April-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 1677 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
*BUMP* og nedslag i pris. Slutter søndag kl 20, og jeg skal have vinderens adresse søndag aften, så jeg kan få billetterne sendt dertil. Mvh Michael
|
|
Integra DTR-80.3, Jamo THX One, Toshiba HD-EP30, Panasonic DMP-BDT 310, Xbox 360, Wii, ATV4, Chromecast 2nd gen, iPad mini, iPhone 5s, Panasonic TX-P55VT30Y, Harmony Elite
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
Hvad er pålydende værdi på billeterne?
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad værdien af sådanne VIP billetter er, men som jeg lige forstår det koster en ganske almindelig billet til kampen, købt online i forsalg 110kr pr stk.
Her er så to billetter, og der er VIP med spisning før kampen, og hvis jeg har forstået det korrekt, så også fri fadøl før og efter kampen, og i pausen. Mvh Michael |
|
|
|
![]() |
|
*BUMP*
Så er det højest bydende over 0kr. Slutter kl 20 iaften. 0kr er et gyldigt bud. Synes ikke de bare skal gå til spilde. Mvh Michael |
|
|
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Så byder jeg da en halvtredser :).
|
|
![]() |
|
Solgt til den herre!
Jeg skal bruge din adressen, du får lige en PB. MVh Michael |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |