|
2stk projektor beslag sælges eller byttes væk |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2012 kl. 12:41 |
Er oprydning har jeg fundet 2 beslag fra da jeg havde projektor, som jeg ikke længere har noget at bruge til så derfor skal de bare sælges eller byttes væk så kom med nogen bud
det ene er dette her http://www.dreamav.co.uk/sms_X-CLF_projector_mount.html og det andet ved jeg ikke hvad er for et mærke. Det er kun beslaget og intet andet ,derfor forventer jeg ikke ret meget for det , Men kom med nogen bud eller bytte for noget spændene De skal afhentes i aalborg
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad havde du tænkt for det store SMS?
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
skal vi sige 150 ?
Redigeret af ekelund - 22-August-2012 kl. 13:19 |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |