|
S: DLS T3 LCR + Vogel's EFT 2265 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2012 kl. 20:51 |
DLS T3 LCR i sort Højre, center og venstre højttalere i en. Rigtig god lyd. Jeg har ikke det originale vægbeslag. Min var monteret på tv standeren (se nedenfor) med hjemmelavede beslag. http://www.hifi4all.dk/content/templates/nyheder.asp?articleid=1088&zoneid=1 http://dls.se/en/home/prod.html?produkt=en_417 Der medfølger 3 stk "Wyrewizard Spellbound by Nordost" højttalerkabler a 190cm. Priside: 2300,- --------------- Vogel's EFT 2265 LCD Table Stand Drejefod til store fladskærme. Priside: 1200,- --------------- Billeder: (begge dele ses sammen med mit nu solgte Panasonic 42px80)
|
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump (1/3)
Jeg er åben for bud!
|
|
![]() |
|
Bump (2/3)
|
|
![]() |
|
Bump (3/3) - Så er det nu der skal skambbydes!
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6378 |
Hvordan fik du lyd fra DLS-højttaleren, med en ekstern forstærker?
Den kan vel ikke sluttes direkte til en fladskærm via en eller anden dims?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Den skal sættes til en ekstern surround forstærker.
|
|
![]() |
|
Der var ikke så meget interesse i denne tråd. Så jeg holder ikke øje med den længere. Men jeg opdaterer hvis jeg skiller mig af med noget. Skriv PB ved henvendelse. Er nu på DBA.dk i stedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |