|
Netbank, Java IE 9 Problemer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 964 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Juni-2012 kl. 14:51 |
Er der nogen af jer kloge hoveder der har en løsning ?
Jeg kan ikke bruge nemid på netbank(danskebank), danske spil osv
fra min IE 9 ,det virker fint fra Google Crome.
Jeg har slettet alt Java og geninstaleret.
Når jeg åbner f.eks netbank starter den tilsyneladende ikke Java op eller har ikke registret at den findes. Da jeg havde IE 8 var der ingen problemer. Et IE 9 Problem ?
Bruger Win 7 32 bit nyeste Java instaleret og IE 9
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-December-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1489 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har haft det samme problem på www.virk.dk hjemmeside, hvor IE 9 ikke virker sammen med NemId.
Når man skal kvittere, dukker der bare op " Siden kan ikke vises ". Med Google Chrome er der ingen problemer... Ingen hjælp til dig, men jeg er også interesseret i hvorfor, det ikke virker med IE 9.
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg havde samme problem i går, da jeg ville forny lotto hos en kammerat. Logon på nemid via IE fungerede ikke, men stod bare og loadede i går og gav blank logonskærm. Men i dag da jeg loggede på netbank via Opera, kom der en opdatering til nemid certifikatet, så det er et spørgsmål, om det er opdateringen af certifikatet, der har ligget og spærret i IE? Men nemid virker i dag i min IE 9 (Win 7 64 bit). Men jeg har ingen løsning, da det kom til at virke efter certikatopdateringen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |