|
Hvordan slår jeg mobilversion fra? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-April-2012 kl. 23:04 |
Hej.
Jeg er ved at blive idiot, af den $]%~^<$}<|^ mobilversion, når jeg går på recordere, via enten iPad eller Android-mobil! Hvordan slår jeg det CRAP fra, så jeg får den fulde forumside? M.v.h. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19812 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt ned i bunden - "skift til standard version"
Klaus |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Det er netop problemet - det står sgutte nogen steder!
M.v.h. |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Du skal ud på forsiden af forum...
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Tak! Så lykkedes det. Men når jeg var inde på et emne, og trykkede "forside", så stod der intet. Først efter jeg på ny gik direkte ind på forum.recordere.dk, kom funktionen frem.
![]() Men nu spiller det. Alle disse "mobil versioner" af alle mulig sider skulle fan'me forbydes! M.v.h.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |