|
Gøre billeder mindre på iPhone... |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-April-2012 kl. 18:26 |
Min Fars tlf kan ikke behandle foto-data fra min iPhone S, så nu er den gået i udu. Kan jeg "formindske" billeddata inden jeg sender dem?
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, når du trykker send, får du muligheden for at vælge Lille, Medium, Stor eller Faktisk størrelse.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Ok, jamen det var da en brugbar oplysning. Min Far er nødt til at sende tlf til rep fordi han hverken kan se billedet eller slette det. Og tlf står og blinker konstant, hvilket er ret irriterende. Tlf er en DORO klapmodel.
|
|
![]() |
|
Nej det kan jeg ikke se jeg gør. Har lige prøvet at sætte op til at sende billedet. Og der er på intet tidspunkt et valg af størrelse...
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6693 |
Da jeg svarede gik jeg ud fra at du sender billedet som e-mail. Hvis det er som iMessage ved jeg ikke.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Som MMS bliver der ikke spugte om det
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Nå, så må jeg også lige spørge hvordan et billede indsættes i en mail, for det kan jeg heller ikke hitte...
|
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9430 |
Vælg dit billede på telefonen, tryk "firkant med pil i" -> Email foto
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Der må være en app til at sætte billedet ned i størrelse - men jeg har ikke navn på nogle, da jeg aldrig har haft brug for det.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Er du sikker på at omtalte Doro inverhovedet understøtter MMS-billedbeskeder?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |