|
Panasonic G20E og Boxer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ReneWeiss ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-April-2012 kl. 22:14 |
Efter at Boxer har lavet om på kanalerne, kan jeg ikke modtage alle kanaler på mit Panasonic G20E fjernsyn.
Der mangler alle de kanaler der sendes på Mux5. Min Samsung HDD kan modtage alle kanaler. Gode råd? |
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan næsten kun være fordi din optager har DVB-T2 og dit tv ikke har. De nye HD kanaler sendes i DVB-T2 og det gør resten af MUX 5 også.
Redigeret af Ham_Der - 02-April-2012 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
Chromax ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-April-2006 Status: Offline Point: 93 |
Jeg havde samme problem på min G30. Alle kanaler på MUX5 meldte "no signal". En frisk kanalsøgning løste problemet for mig.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Den må jo være med DVB- 2 tuner. |
|
![]() |
|
ReneWeiss ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 19-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 40 |
Tak for svaret, det er dog utroligt at et 2 år gammelt TV allerede er forældet.
|
|
![]() |
|
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
Ja, udviklingen går hurtigt. For 2 år siden var der mig bekendt ikke kommet tv med DVB-T2 på markedet i DK.
I dit tilfælde ville jeg dog ikke købe noget nyt udstyr endnu. Du har en optager der kan tage alle kanalerne, og du kan stadig bruge dit tv til de fleste kanaler. Du har programkort i både tv og optager ikke. Jeg ville bare tænde optageren for at se HD kanalerne og hvis du ser de andre kanaler i MUX 5. Du kan stadig bruge dit tv til DR, TV2 (SD) og de fleste andre. Den dag det næste MUX bliver DVB-T2 kan du overveje nyt udstyr. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |