|
Hilket kabinet til DH61AG |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
Wonderl@nd ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 169 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2012 kl. 07:33 |
Hej Boyser,
Til dem af der har anvendt DH61AG vil jeg gerne vide hvilket kabinet i anvendt og om det er støjsvagt. Synes at langt de fleste kabinetter har en indbygget PSU og det er der, som jeg forstår det, jo ikke brug for når der er PSU i bundkortet.
Mvh
Wonder
|
|
![]() |
|
Patriarken ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Parts Unknown Status: Offline Point: 2872 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bruger 3 af disse....Støjsvage? nja. ![]() http://www.compucase-hec.co.uk/ipc_4u_s411.htm Redigeret af Patriarken - 24-Februar-2012 kl. 07:56 |
|
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time! |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=107551&title=shadowdks-htpc-setup
tjek ShadowDKs htpc post, han har fundet et super nice kabinet til netop det bundkort.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Jeg har selv lavet mine HTPC kabinetter, passivt kølede:
![]() Men ellers kan Streacom FC8, da bruges LINK:http://www.edbpriser.dk/kabinet/streacom-fc8-fanless-id-5517295.aspx
Mvh Gigabyte
Redigeret af gigabyte - 24-Februar-2012 kl. 14:32 |
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Streacom F7C-B Sort er da bedre end FC8. Dels er den billigere, og dernæst så er der jf. komplett indbygget IR modtager i F7C.
Størrelsen på de to kabinetter er den samme.
Redigeret af Kandersen - 24-Februar-2012 kl. 16:32 |
|
![]() |
|
dbugdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2009 Status: Offline Point: 87 |
Jeg benytter sådan een her:
http://www.logicsupply.com/products/m350 Spiller ganske ok, er uden dvddrev, men set har jeg nu heller ikke brug for og det ret lille :) @kandersen FC8 er passivt kølet, en klar fordel i forhold til det andet ved feks htpc |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
|
|
![]() |
|
@gigabyte har du selv prøvet at det ikke passer eller bare læst det på deres supported liste ?
jeg har nemlig selv haft det i tankerne til en dh61ag mere :) |
|
![]() |
|
Jeg har kigget deres motherboard supportliste igennem og der står DH61AG ikke.
|
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Jeg har ikke skrevet at AG IKKE passer, men alle kort kan bruges, måske med nogle nye heatpipes.
De kan købes som reservedel fra HFX, og mm-vision har nogle liggende fra ZITECH systemerne.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
tror det bliver vanskeligt og finde, bare mit bud, for cpu soklen på AG er drejet 90 grader i forhold til dem de skriver er supported...dvs du skal finde heatpipes med flere knæk på.
|
|
![]() |
|
Knæk kan man nemt lave selv. Har købt en "rørbukketang" til samme formål, til et HFX kabinet projekt for et par år tilbage :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |