|
Samsung mangler HD-kanaler på Waoo |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jachan ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 23-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Januar-2012 kl. 23:01 |
Jeg modtager den "analoge pakke" fra Waoo incl. det digitale DVB-C spejl. Efter omlægningen i dag kan jeg ikke se HD-kanalerne (DR og nu også TV2) på mit Samsung 7705 Plasma tv. Min Samsung digital recorder (8900C) viser fint HD-kanalerne ligesom mit HDhomerun setup også funger fint på HD-kanalerne. Samsung 7705 fungerede med DR-HD indtil omlægningen i dag.
Er der en venlig sjæl der har et bud på en løsning? Mvh. Jacob
|
|
![]() |
|
Fritsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et eller andet sted i opsætningen for dit TV er der en indstilling for Land (ikke sprog). Hvis denne indstilling skiftes fra Danmark til f.eks. Finland, Norge eller Sverige, kan du måske finde de digitale kanaler.
Løb selv ind i det samme problem, og har lige løst det ved at skifte til Finland. Måske du kan være lige så heldig? :) |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |