recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung mangler HD-kanaler på Waoo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung mangler HD-kanaler på Waoo

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jachan Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 23-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jachan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung mangler HD-kanaler på Waoo
    Sendt: 11-Januar-2012 kl. 23:01
Jeg modtager den "analoge pakke" fra Waoo incl. det digitale DVB-C spejl. Efter omlægningen i dag kan jeg ikke se HD-kanalerne (DR og nu også TV2) på mit Samsung 7705 Plasma tv. Min Samsung digital recorder (8900C) viser fint HD-kanalerne ligesom mit HDhomerun setup også funger fint på HD-kanalerne. Samsung 7705 fungerede med DR-HD indtil omlægningen  i dag.
Er der en venlig sjæl der har et bud på en løsning?

Mvh. Jacob
Til top
Fritsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fritsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2012 kl. 03:59
Et eller andet sted i opsætningen for dit TV er der en indstilling for Land (ikke sprog). Hvis denne indstilling skiftes fra Danmark til f.eks. Finland, Norge eller Sverige, kan du måske finde de digitale kanaler.

Løb selv ind i det samme problem, og har lige løst det ved at skifte til Finland. Måske du kan være lige så heldig? :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu