|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() Sendt: 22-November-2011 kl. 09:29 |
Hej.
Er blevet tilbudt denne afspiller til 500 Kr.Den er 1 år gammel og er ikke brugt så meget. http://www.sony.dk/support/da/product/BDP-S760 Er det et rimelig pris,eller vil det være bedre at købe en ny model til ca. 1000 Kr. Mvh. nesager Ps.Er der nogen der har erfaring med denne model. Redigeret af nesager - 22-November-2011 kl. 09:31 |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Det er en rigtig lækker afspiller har selv haft den og kan kun anbefale den. Synes 500 kroner lyder som en meget god handel
![]() |
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
![]() |
@ hifreak.
Tak for svaret,havde nemlig overvejet at købe en af de billigere afspillere til ca 1000kr. Vil du mene BDP-S760 er på højde med dem. Mvh. |
|
![]() |
|
hifreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: Græsted Status: Offline Point: 754 |
![]() |
Ja absolut du tror du får et bedre produkt. Fjernbetjeningen er også i rigtig god kvalitet. Der er også en rigtig god billede kvalitet og lyd. Jeg brugte de analoge udgange da jeg ikke havde HDMI, og det var jeg meget tilfreds med ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Så vil jeg gå i gang med at handle.
Mvh. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |