recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - producenter af blu-ray afspillere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketproducenter af blu-ray afspillere

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jensrcom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-November-2011
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: producenter af blu-ray afspillere
    Sendt: 02-November-2011 kl. 15:25
Hej

Jeg leder efter en side, hvor jeg kan finde en liste over de største producenter af blu-ray afspillere.

Er der nogen der kan hjælpe?

Det ville være en kæmpe hjælp!

Tak

Jens
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 15:45
Tja, du kan du få en liste af mig, nævnt i tilfældig rækkefølgeLOL

Panasonic,
Sony
Sharp
Philips
Toshiba
Yamaha
Pioneer
Samsung
LG
Onkyo
Oppo
Cambridge
NAD
Integra

Redigeret af Hother - 02-November-2011 kl. 19:20
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
jensrcom Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 02-November-2011
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 16:18
Hej Horther

Jeg skal bruge det til en afhandling, så bliver nødt til at have en kilde på. Du kender vel ikke et site der understøtter dine oplysning? Embarrassed
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Point: 23900
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af jensrcom jensrcom skrev:

Hej Horther

Jeg skal bruge det til en afhandling, så bliver nødt til at have en kilde på. Du kender vel ikke et site der understøtter dine oplysning? Embarrassed
Nja - kan du ikke brug mig som kilde. Nøj.... det bliver nok for videnskabeligt, men det jeg skriver er nu korrekt nokEmbarrassed
Desuden er der få af fabrikater der har det tilfællles, at de typisk fabrikeres af nogle af de nævnteBig smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2011 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af jensrcom jensrcom skrev:

Jeg tror ikke du finder en definitiv liste over hvem der er _størst_, målt på salgstal osv, da de fleste producenter ikke frigiver så specifikke oplysninger i deres regnskaber. Men hvis du kigger på BDA's hjemmeside, så kan du se en liste over producenter i forskellige niveauer af BDA (Blu-Ray Disc Association). Mon ikke det du skal bruge i din afhandling er "Board of Directors"?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu