recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DS211: Max downloadspeed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDS211: Max downloadspeed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jrahr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Januar-2011
Status: Offline
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Emne: DS211: Max downloadspeed
    Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 21:07
hej guys,

Jeg har en Synology DS211  som downloader mine torrents, mit problem er bare at hastigheden aldrig kommer over 1.17 mb/s til trods for jeg har 30/30 fibernet. Der hvor jeg kan sætte en hastighedsgrænse på i indstillinger står til 0 som skulle være ubegrænset, men alligevel står den rent på 1.17 mbs og det giver mig lange *******.

Nogen forslag?!
Til top
jrahr Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 14-Januar-2011
Point: 20
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 21:35
Problemet er løst. Havde lavet et download schedule med download begrænsninger. Det tog kun en time at komme i tanke om det!!!!
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Oktober-2011 kl. 21:37
Intet led er stærkere end det svageste led, om man så sidder med en internetforbindelse med 1Gb/s download, så hjælper det ikke meget hvis afsenderen tildeler dig 1Mb/s.

Såvidt jeg husker så opgiver synology hastighederne i MB/s, dvs megabyte per sekund hvor internet udbyderne opgiver deres hastigheder i megabit per sekund. Der går 8bit på 1Byte.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu