|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Labuha ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 46 |
![]() Sendt: 20-September-2011 kl. 08:59 |
Hejsa
Jeg har et Samsung LE46C635XXE TV som er på mit lokale netværk. Hvis jeg deler filer (billeder m.m.) på mine pc'er kan jeg ikke afspille/se dem på TV'et. Det hele er sat korrekt op. TV'et kan godt se at filerne er der (der vises fx et standard ikon for hvert af alle billederne og TV'et kan også se filnavnene), men TV'et kan bare ikke vise dem. Den skriver noget i retning af "Fil-formatet understøttes ikke". Præcis de samme filer kan jeg uden problemer se på TV'et fra min Qnap NAS.
Er det fordi man på et Samsung apperat skal bruge PC Share Manager?
Syntes bare det er underligt når TV'er godt kan se at filerne er der, men ikke vise dem. Mangler jeg bare en lille detalje, eller er det fordi man skal bruge PC Share Manger?
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
![]() |
du skal bruge en DLNA server som er samsung komp. f.eks. http://www.serviio.org/
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |