recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pana SC-BTT755 + Yousee boks + 42PX80 spgm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPana SC-BTT755 + Yousee boks + 42PX80 spgm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
notes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-April-2010
Status: Offline
Point: 5
Direkte link til dette indlæg Emne: Pana SC-BTT755 + Yousee boks + 42PX80 spgm
    Sendt: 06-September-2011 kl. 14:09
Hej alle.

Jeg vil gerne have fat i et surround anlæg med indbygget BD-afspiller. Jeg har fundet frem til Panasonics SC BTT755 som får fine roser herfra: http://www.whathifi.com/Review/Panasonic-SC-BTT755/

Det kan tilmed fåes ret billigt via amazon til lige over 3000. Så det er jeg jo glad for.

Jeg har dog nogle spørgsmål, som jeg håber I kyndige mennesker vil være elskværdige at svare på:

1. Jeg har et Panasonic 42" PX80 (hedder det vist), og en yousee boks (samsung med HDD). 
  2. Passer de ting sammen med anlægget? Kan Yousee boksens lyd komme over i anlægget? Jeg har læst at der var nogle der havde problemer i England, med at få SKY HD boksen til at fungere sammen med, og vil ikke købe noget jeg ikke kan bruge.
  3. Passer fjernsynet og anlægget sammen når jeg skal se en BD film? Det er måske bare med et HDMI kabel, jeg skal tilslutte de to?
  4. Hvordan og hvorledes med garanti? Nogen der har erfaring i at købe via amazon. Skal man kontakte den forhandler som man handler med og bede om at de underskriver den europæiske garanti?
  5. Der er flere versioner af anlægget på amazon. Her: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_sb_noss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=btt755&x=0&y=0. Jeg kan ikke finde ud af forskellen på de to første. Den sidste og noget dyrere har wifi indbygget, som det eneste nye?
Jeg vil gerne sige tusind tak for dem som kan hjælpe. Jeg aner ikke særligt meget om emnet, og har prøvet at google mig frem til det, som jeg kunne finde ud af. MANGE TAK.

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2011 kl. 15:44

Det er ikke sikkert at der kan købes via Amazon, det er ikke alt der sendes uden for UK. Det kommer an på den/de forhandlere der tilbyder varen. Din 3126 tilsluttes med Toslink til anlæget, og med HDMI til TV, det gør anlæg også.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top
notes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2011 kl. 17:07
Ja, jeg kan se at den i hvert fald ikke nægter mig at købe den fra visse forhandlere. Så jeg regner med at det nok skulle gå. 

Okay tak for svaret med lyden :) 
Til top
notes Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2011 kl. 17:11
Hvordan og hvorledes med garantien?

og forskellen på modellerne inde på amazon? Er det 100% nødvendigt med wifi? Er det uundværligt? Min router står 0,5 meter fra mit anlæg).
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-September-2011 kl. 17:43
Du vil nok ikke have garanti på det fra Panasonic Nordic, det bedste vil være at kontakte forhandleren og høre om der kan udstedes en garanti der kan dække her i landet, eller om det skal sendes  tilbage i tilfælde af eventuelle ting i forbindelse dermed.
Hvis der er en Rj45 tilslutning så kan du kable til din Router.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - TV lyd: Klipsch Flexus CORE 200 - JBL Authentics 500.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu