|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mikker1448 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() Sendt: 02-Marts-2006 kl. 08:53 |
Hejsa... Jeg skal ombygge min "gamle" pc til et mediacenter. hvad skal jeg købe? Jeg har følgende pc: Processor: AMD Athlon Barton XP 2800+/333, BOX Bundkort: ASRock K7VT4A Pro DVD brænder: LG DVD±RW GSA-4082SB, White, Bulk Harddisk: Maxtor +9 SATA, 120GB, 8MB, Fluid, 7200 2 stk. Ram: Elixir DDR400, 512 MB 2 stk. Grafikkort: Sapphire Radeon 9800 Pro 256MB DDR Lite Jeg skal bruge et godt tv kort, et godt lydkort og en god fjernbetjening Håber i kan hjælpe mig... Med venlig hilsen Mikkel |
|
![]() |
|
mikker1448 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 07-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 48 |
![]() |
Jeg går og overvejer dette tv kort... Hauppauge WinTV PVR-500 MCE Kit http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=178432&Images=true Ved ikk om det er noget helt forkert at købe... Jag ved ikk om jeg skal have et kort med digital modtagelse, da jeg modtager kabeltv fra den lokale antenneforening. |
|
![]() |
|
blackmce ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Det kommer an på om du vil i gang nu, så er det et super kort, dog lidt dyrt hvis du skifter til digitalt snart. Har selv pvr-150 kortet og er meget tilfreds. Hvis det var mig der sad i din situation nu, ville jeg købe pvr-150 kortet som er ret billigt, for at komme i gang, derefter udvidde med et digitalt kort senere når din kabel-tv løsning har digital udgang. (Det har hverken selector boksen, eller din alm. kabel-tv løsning nu.) Redigeret af blackmce |
|
![]() |
|
![]() |
Så vælger jeg pvr-150 kortet... Hvilken fjernbetjening skal jeg vælge??? Skal det være den fra Microsoft? http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=117239 Hvilket lydkort skal jeg vælge det skal helst være med optisk udgang, så jeg kan slutte anlægget til. |
|
![]() |
|
blackmce ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Mht. fjernbetjening så ville jeg vælge den fra Microsoft, da du så også kan vælge deres trådløse tastatur, det kører nemlig på samme modtager. Du kan også købe pvr-150 kortet med fjernbetjening, og dette understytter også mce. Jeg selv bruger min xbox360 som extender, og til den har jeg købt en logitech harmony fjernbetjening, så jeg har ikke været i samme overvejelse. Lydkort har jeg ikke så meget forstand på, men ville nok bare starte med at bruge det du har onbord, da det trodsalt understytter 5.1 sorround. Men der er sikkert nogen som har et godt bud. Redigeret af blackmce |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |