Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
kennethbrdk
Guld medlem
Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1194
|
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 11:15 |
Mine (Thor og Fast Five) kom også efter halvanden uge, men det var nu GLS der havde sat pakkesedlen i min nabos dør, men da jeg fik den og kontaktede GLS - fik jeg den leveret på min arbejdsplads dagen efter
|
 |
johnny57
Guld medlem
Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 964
|
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 19:56 |
Nu har jeg kontaktet banken og de kan op til en måned efter handlen , skaffe pengene tilbage,
igår lovede elgiganten kundeservice at sende mig et track and trace, så jeg selv kunne holde øje med mit problem, de har åbenbart ikke noget problem.
Nå ja det har jeg så heller ikke modtaget.
Skodfirma.
|
Med venlig Hilsen
Johnny
|
 |
NPIversen
Junior bruger
Oprettet: 19-Marts-2011
Status: Offline
Point: 43
|
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 20:36 |
johnny57 skrev:
Nu har jeg kontaktet banken og de kan op til en måned efter handlen , skaffe pengene tilbage,
igår lovede elgiganten kundeservice at sende mig et track and trace, så jeg selv kunne holde øje med mit problem, de har åbenbart ikke noget problem.
Nå ja det har jeg så heller ikke modtaget.
Skodfirma. |
Som jeg tidl. skrev er der ingen tvivl om at det er sælgers problem. Hvis de vil fremsende et track and tracenr. har de implicit også sagt at de er klar over at varen endnu ikke er bragt ud. Iht. KBL § 73 er levering først sket når varen er overgivet til forbrugeren. Jf. KBL § 17 stk. 1 bærer sælger risikoen for varens undergang eller beskadigelse indtil den er leveret. Elgiganten har således ikke levet op til deres forpligtigelser og det er deres job at undersøge hvorfor varen ikke er leveret, kan de ikke spore varen må de fremsende den på ny.
Redigeret af NPIversen - 13-Oktober-2011 kl. 20:38
|
 |
johnny57
Guld medlem
Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 964
|
Sendt: 13-Oktober-2011 kl. 22:00 |
Men det hjælper jo ikke meget når de er ligeglade, og nærmest opfatter det som mit problem. Men tak for de præcise oplysninger, jeg ringer til kundeservice for 3 gang inden jeg får banken til at trække pengene tilbage, og så skal jeg ikke handle med dem mere, plus jeg skal skrive en fin anmeldelse af handlen på Trustpilot.
|
Med venlig Hilsen
Johnny
|
 |
johnny57
Guld medlem
Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 964
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 11:59 |
Farcen fortsætter, har igen idag haft fat i deres kundeservice, deres distrubutør har ikke svaret på
deres henvendelse, så syntes de heller ikke at jeg skulle havde svar, spændende hvorlænge det skal fortsætte.
|
Med venlig Hilsen
Johnny
|
 |
sbndk
Guld medlem
Oprettet: 30-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
|
Sendt: 17-Oktober-2011 kl. 15:15 |
johnny57 skrev:
Farcen fortsætter, har igen idag haft fat i deres kundeservice, deres distrubutør har ikke svaret på
deres henvendelse, så syntes de heller ikke at jeg skulle havde svar, spændende hvorlænge det skal fortsætte. |
Det lyder godt nok kedeligt :(
Har du prøvet at foreslå dem, at de så må sende en ny til dig, mens deres distributør bruger tid på at finde ud af, hvor den første er henne?
|
 |
johnny57
Guld medlem
Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 964
|
Sendt: 18-Oktober-2011 kl. 01:14 |
He he har ført en del samtaler med med Elgianten og GLS idag, enden på det hele bliver at jeg får min penge tilbage (man har da lov at håbe), elgiganten må ikke fremsende varen på ny, jeg skal bestille den igen på hjemmesiden, til den forhøjede pris og sende dem en mail så de kan reducere prisen igen. Det tror jeg så ikke lige jeg hopper på. Jeg fik så aldrig min Thor fra elgiganten, men det overlever jeg nok.
|
Med venlig Hilsen
Johnny
|
 |