| Forfatter | 
  
   
       Emne Søg    Emne-funktioner
    | 
 
 
  
   
   Otto J  
   
    Platin medlem
   
  
    
    Branchemedlem
   
  Oprettet: 04-Marts-2007
    Sted: Denmark
       Status: Offline
    Point: 11218
   | 
  
     Sendt: 11-Marts-2011 kl. 17:02 | 
 
 
  
   
   
   
  netsat_99 skrev:
  (som ved domspraksis er defineret til ca. 3 uger med mindre udefra kommen omstændigheder umulig gøre det - force majeure) |    
  
Jeg er enig i alt hvad du siger, bortset fra dette. 
    
   
   | 
 
 
    | 
 
 
  
   
   netsat_99  
   
    Bruger
   
  
    
   
  Oprettet: 09-Oktober-2009
    Sted: Denmark
       Status: Offline
    Point: 67
   | 
  
     Sendt: 11-Marts-2011 kl. 17:41 | 
 
 
  | 
   
    
   Domspraksis skal jeg finde på mandag. Jeg har ikke adgang til Thomson online hjemme.
  
    
   
   | 
 
 
    | 
 
 
  
   
   Simon, TC  
   
    Super bruger
   
  
    
   
  Oprettet: 02-April-2007
    Sted: Denmark
       Status: Offline
    Point: 428
   | 
  
     Sendt: 11-Marts-2011 kl. 17:50 | 
 
 
  
   
   
   
  netsat_99 skrev:
  Simon TC, Henrik B, med flere.
  Det undre mig meget, at i prøver at udlægge købeloven, som en lov der skal beskytte forhandleren - det er det ikke. Den skal beskytte køberen.
 
 
 
  |    
  
Er du rar at vise mig, hvor jeg har udlagt det sådan? 
    
   
   | 
 
 
  | 
   
     
     Tape Connection MKII
     
   
   | 
 
 
    | 
 
 
  
   
   Ning  
   
    Guld medlem
   
  
   
  
   
  Oprettet: 26-April-2006
    Sted: Denmark
       Status: Offline
    Point: 1772
   | 
  
     Sendt: 11-Marts-2011 kl. 18:30 | 
 
 
  
   
   
   Jeg har lige haft en næsten 2 år gammel computer til reparation hos MM-Vision. Vi sendte den torsdag, fredag eftermiddag fik vi en opringning fra firmaet at de havde skiftet grafikkortet til et bedre uden beregning. Den blev afsendt samme dag og vi havde den mandag. Og de betalte portoen begge veje. Sådan kan det også gøres  
    
   
   | 
 
 
  | 
   
     
     Ning
     
   
   | 
 
 
    | 
 
 
  
   
   Bendix  
   
    Guld medlem
   
  
   
  
   
  Oprettet: 25-Marts-2006
    Sted: Denmark
       Status: Offline
    Point: 2215
   | 
  
     Sendt: 11-Marts-2011 kl. 18:49 | 
 
 
  
   
   
   Undskyld for off topic. Men Otto vil du se din PM fra mig idag?   
  
    
   
   | 
 
 
    | 
 
 
  
   
   Simon, TC  
   
    Super bruger
   
  
    
   
  Oprettet: 02-April-2007
    Sted: Denmark
       Status: Offline
    Point: 428
   | 
  
     Sendt: 11-Marts-2011 kl. 19:30 | 
 
 
  
   
   
   
  Ning skrev:
  Jeg har lige haft en næsten 2 år gammel computer til reparation hos MM-Vision. Vi sendte den torsdag, fredag eftermiddag fik vi en opringning fra firmaet at de havde skiftet grafikkortet til et bedre uden beregning. Den blev afsendt samme dag og vi havde den mandag. Og de betalte portoen begge veje.
  Sådan kan det også gøres  
 |   
 
 Godt at høre når der også er nogle GODE oplevelser    
    
   
   | 
 
 
  | 
   
     
     Tape Connection MKII
     
   
   | 
 
 
    | 
 
 
  
   
   Mr. Claude  
   
    Guld medlem
   
  
   
  
   
  Oprettet: 09-Marts-2010
    Sted: DK
       Status: Offline
    Point: 1130
   | 
  
     Sendt: 12-Marts-2011 kl. 09:37 | 
 
 
  
   
   
   Der er desværre også det faktum at der de sidste 10 år er uddannet væsentligt færre teknikere i branchen. Og fænomener som barsel, orlov og sygdom spiller jo også sommetider ind på rep. tiden. Og værksteder ringer jo ikke bare efter en vikar!    
    
   
   | 
 
 
    | 
 
 
  
   
   jcmoey  
   
    Ny bruger
   
  
    
   
  Oprettet: 07-Juni-2011
       Status: Offline
    Point: 2
   | 
  
     Sendt: 07-Juni-2011 kl. 13:57 | 
 
 
  
   
   
   Det er meget fint at vi kan sidde her på dette forum og diskutere hvad vi mener er indenfor rimelig tid, og hvad vi ikke mener er indenfor rimelig tid. Sagen er bare den, at dette afgøres i den enkelte sag af diverse jurister, og ikke af butiksansatte og kunder. 
   
I denne sag er det Nordisk Film der står for al reklamation vedr. PS'ere, og deres "normale" service tid er de 21 ARBEJDSDAGE. Og jeg skriver arbejdsdage med caps, fordi det netop er arbejdsdage, og ikke bare 3 sammenhængende uger der tales om. Sælger er rimelig bundet af hvad producenten har/tilbyder af servicerutiner. Og man kan ikke sammenligne servicerutiner på forskellige slags produkter. 
    
   
   | 
 
 
    |