recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billige Bluray film hos dvdstrax.dk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBillige Bluray film hos dvdstrax.dk

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2008 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

God idé, det vil jeg gøre strax

jamen dog, du har jo humor.



Redigeret af Kampus - 06-November-2008 kl. 19:40
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 18:41

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

God idé, det vil jeg gøre strax

Ja så har jeg haft en opløftende korrespondance med dvdstrax

Jeg: Hvordan kan det være at I hver eneste gang hæver HELE beløbet på min bestilling ved afsendelse af én titel?
Jeg ved fra andre at der gør I det IKKE!

dvdstrax: Hej. Når man betaler med dankort, så fungerer vores betalingssystem desværre sådan i øjeblikket, at hele beløbet trækkes så snart der er faktureret noget fra ordren. Vi afventer en ny løsning omkring juletid, hvor det bliver muligt for os, at trække beløbene løbende.
Hvis du har hørt fra andre, at vi trækker løbende, så er det fordi de har betalt med andet kreditkort end dankort. Har man betalt med visa så kan vores betalingssystem trække beløb løbende.

Jeg: Jeg har benyttet mit VISA-dankort. Så den forklaring kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Og så vil jeg også gøre opmærksom på at når i sender mail til mig får jeg altid dobbelt post, hvilket er utroligt irreterende.

dvdstrax: Hej. Vi har desværre ikke mulighed for at gøre betalingen anderledes i øjeblikket. Jeg kan sagtens annullere de resterende produkter fra din ordre hvis du ønsker pengene tilbage?
Jeg skal få vores tekniker til at se på problemet med dobbelt mail fra os.

Jeg: Jeg synes det er et ualmindeligt ubehøvlet svar du giver mig på min venlige forespørgsel til jeres betalingssystem. Du skal absolut IKKE annullere nogen ordre, men tværtimod fremskynde afsendelsen af de resterende titler. Så vil jeg måske se med mildere øjne på jer i fremtiden.

Således opløftet kan man med sindsro holde weekend





Redigeret af Kampus - 07-November-2008 kl. 19:56
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

Er der nogen der ved om de må hæve det fulde beløb, selvom de ikke har sendt alle varerne.....

jeg ved ikke om de må trække det fulde beløb, men de gør det ind imellem.

de stammer fra norge, så jeg ved ikke om det er andre regler som gælder.



Så vidt jeg ved, er det indløsningsaftalen med PBS, som bestemmer, hvornår de må trække beløbet. Jeg har desværre ikke kunnet finde en kopi af denne aftale nogetsteds på nettet. Er der mon nogen her i tråden, som er i besiddelse af teksten?

Det tætteste, jeg er kommet på, er denne tekst fra PBS' hjemmeside, som man ikke bliver meget klogere af, da den slet ikke beskæftiger sig med dellevering:

"27. Hvornår må jeg trække pengene fra mine kunders konto?
Det er det, vi kalder ”at sende capture til afregning”. Og det må du først, når du har sendt varen af sted til kunden."

Jeg er i øvrigt meget i tvivl om, hvorvidt man handler med et norsk firma. Kigger man på deres hjemmeside under "Betingelser", er det noget uklart, om man handler med det norske firma "Modern Internet Group AS Norge" eller det danske firma "Directsalg Aps". Det er altså noget klamp, at sådan noget ikke er entydigt beskrevet.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 21:08
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

God idé, det vil jeg gøre strax

Ja så har jeg haft en opløftende korrespondance med dvdstrax

Jeg: Hvordan kan det være at I hver eneste gang hæver HELE beløbet på min bestilling ved afsendelse af én titel?
Jeg ved fra andre at der gør I det IKKE!

dvdstrax: Hej. Når man betaler med dankort, så fungerer vores betalingssystem desværre sådan i øjeblikket, at hele beløbet trækkes så snart der er faktureret noget fra ordren. Vi afventer en ny løsning omkring juletid, hvor det bliver muligt for os, at trække beløbene løbende.
Hvis du har hørt fra andre, at vi trækker løbende, så er det fordi de har betalt med andet kreditkort end dankort. Har man betalt med visa så kan vores betalingssystem trække beløb løbende.

det er en lodret løgn. jeg har lige fået sendt en film ud af tre, og har kun betalt for en + porto. så det er ikke rigtigt.

Jeg: Jeg har benyttet mit VISA-dankort. Så den forklaring kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Og så vil jeg også gøre opmærksom på at når i sender mail til mig får jeg altid dobbelt post, hvilket er utroligt irreterende.

jeg får også altid to mails.

dvdstrax: Hej. Vi har desværre ikke mulighed for at gøre betalingen anderledes i øjeblikket. Jeg kan sagtens annullere de resterende produkter fra din ordre hvis du ønsker pengene tilbage?
Jeg skal få vores tekniker til at se på problemet med dobbelt mail fra os.

Jeg: Jeg synes det er et ualmindeligt ubehøvlet svar du giver mig på min venlige forespørgsel til jeres betalingssystem. Du skal absolut IKKE annullere nogen ordre, men tværtimod fremskynde afsendelsen af de resterende titler. Så vil jeg måske se med mildere øjne på jer i fremtiden.

sådan er det hver gang man skriver, så skriver de bare at man kan afbestille.

 

Således opløftet kan man med sindsro holde weekend



Mvh
Flemming Larsen
Til top
Stoffer1987 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-April-2008
Status: Offline
Point: 658
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2008 kl. 23:12

Hej jeg har lige købt et par film hos dvdstraxx.  Jeg har kun gode oplevelser med dem, købte troja og Batman:Begins der ikke var på lager.

Jeg bestilte dem søndag aften og jeg fik dem igår altså torsdag.

Jeg bestilte også The Dark Knight, som de endnu ikke har trukket penge for.

Så jeg kan kun give dem mine anbefalinger. 

Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 11:42
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

God idé, det vil jeg gøre strax

Ja så har jeg haft en opløftende korrespondance med dvdstrax

Jeg: Hvordan kan det være at I hver eneste gang hæver HELE beløbet på min bestilling ved afsendelse af én titel?
Jeg ved fra andre at der gør I det IKKE!

dvdstrax: Hej. Når man betaler med dankort, så fungerer vores betalingssystem desværre sådan i øjeblikket, at hele beløbet trækkes så snart der er faktureret noget fra ordren. Vi afventer en ny løsning omkring juletid, hvor det bliver muligt for os, at trække beløbene løbende.
Hvis du har hørt fra andre, at vi trækker løbende, så er det fordi de har betalt med andet kreditkort end dankort. Har man betalt med visa så kan vores betalingssystem trække beløb løbende.

Jeg: Jeg har benyttet mit VISA-dankort. Så den forklaring kan jeg ikke rigtig bruge til noget.
Og så vil jeg også gøre opmærksom på at når i sender mail til mig får jeg altid dobbelt post, hvilket er utroligt irreterende.

dvdstrax: Hej. Vi har desværre ikke mulighed for at gøre betalingen anderledes i øjeblikket. Jeg kan sagtens annullere de resterende produkter fra din ordre hvis du ønsker pengene tilbage?
Jeg skal få vores tekniker til at se på problemet med dobbelt mail fra os.

Jeg: Jeg synes det er et ualmindeligt ubehøvlet svar du giver mig på min venlige forespørgsel til jeres betalingssystem. Du skal absolut IKKE annullere nogen ordre, men tværtimod fremskynde afsendelsen af de resterende titler. Så vil jeg måske se med mildere øjne på jer i fremtiden.

Således opløftet kan man med sindsro holde weekend





Hvis der er nogen der er ubehøvlet er det da dig. Du får ovenikøbet et svar i en tone der er noget mere venlig end den du ligger ud med.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 12:45

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:


Hvis der er nogen der er ubehøvlet er det da dig. Du får ovenikøbet et svar i en tone der er noget mere venlig end den du ligger ud med.

Ja ja, men "det pisser mig af" når de skriver at de kan sløjfe min ordre hvis der er mere vrøvl. Sådan forstår jeg ordlyden i den sidste besvarelse fra dem. 

Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6288
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2008 kl. 12:50

Ja okay , nu siger de at det vil blive ændret ved " juletid" , i slutningen af september hed det i midten af oktober...men okay de oplyser jo heller ikke hvilken jul de henviser til...

MVH

TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu