recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billedet hakker med ny HD-HDD
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilledet hakker med ny HD-HDD

 Besvar Besvar Side  <1 20212223>
Forfatter
Besked
goof78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 18:48

Nu er min god igen, det skiftede ca. for en god times tid siden. Min guide er også på plads igen, så håber problemet er løst.

 

PS. er fra 8600

Til top
LGR01 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 546
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 12:06
Så ser det ud til at signalet er i orden i postnummer 2670.
Leif
Til top
trex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2008 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Oprindeligt skrevet af REPD REPD skrev:

Hvorfor er lyden på TV2 så lav i forhold til alle andre kanaler?


Den er lige så lav som på f.eks. Discovery HD og National Geo HD, som også anvender Dolby.

TV2 har også et PCM lydspor, som du kan vælge at bruge. Her er lydstyrken den samme som på andre kanaler.

Hvordan ændrer man lydopsætningen på de enkelte kanaler?

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-November-2008 kl. 22:17
Oprindeligt skrevet af trex trex skrev:

Oprindeligt skrevet af fast2night fast2night skrev:

Oprindeligt skrevet af REPD REPD skrev:

Hvorfor er lyden på TV2 så lav i forhold til alle andre kanaler?


Den er lige så lav som på f.eks. Discovery HD og National Geo HD, som også anvender Dolby.

TV2 har også et PCM lydspor, som du kan vælge at bruge. Her er lydstyrken den samme som på andre kanaler.

Hvordan ændrer man lydopsætningen på de enkelte kanaler?

Du skal bruge LUPPEN.

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
Sprocket Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 10:58

Jeg har også modtaget min første regning, hvor jeg skal betale fuld pris. Jeg har skrevet til Yousee, da jeg ikke vil betale fuld prisen for et så mangelfuldt produkt.

Er der andre som har samme holdning, eller betaler I bare ved kasse 1?

Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 11:17
Oprindeligt skrevet af Sprocket Sprocket skrev:

Jeg har også modtaget min første regning, hvor jeg skal betale fuld pris. Jeg har skrevet til Yousee, da jeg ikke vil betale fuld prisen for et så mangelfuldt produkt.

Er der andre som har samme holdning, eller betaler I bare ved kasse 1?

1) Har du fejlmeldt den?
2) Hvorfor returnerer du den ikke?

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 813
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 12:20

Jeg har fejlmeldt min via mail, og fik dette svar fra dem.

Tak for din henvendelse.

Det er det softwarefejl der gør det. Desværre er den blevet udsat og skulle være der snart.

Når det virker, skal du kontakte kundeservice, og de vil sørge for, at kreditere dig for den periode det ikke

har virket.


Venlig hilsen

xxxxxx x. xxxxxxxxxxo
Kunderådgiver
Tv support, YOT



Redigeret af klander - 02-November-2008 kl. 12:21
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 12:44
 Jeg fik også en fuld regning, hvor jeg ringede til dem og henviste til de mails jeg havde sendt til support og deres svar ,fik så en ny regning hvor beløbet fra 2 september til 1 december var trukket fra både for  HD pakke Leje af boks og Abonnement og et svar hvor de håbede alt var i orden inden 1.december ellers måtte jeg henvende mig igen.Det er jo fint nok, men vil jo have en fungerende boks.
MVH Frank Pedersen

Til top
HenrikJ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 21-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 12:52
Jeg fik min HD boks for over en måned siden. I en lokal butik. For 14 dage siden kom der så en regning på ca 5000,- som skulle være for køb af 2 identiske bokse som havde samme serienummer. Jeg ringede naturligvis til dem. Og det var da også en fejl eftersom når jeg kun vil leje. Men de ville så sende ny regning ud. Der kom også noget forleden. Men det var 199,- for program kort. Så har stadig intet modtaget vedr HD boksen. Men efter den første uge begyndte den også at hakke, og det gør den stadig idag. Bliver det ikke anderledes ryger den retur. Gider simpelthen ikke sådan noget skrammel der ikke virker. Sådan noget skal virke uden at det burde være nødvendig at få lavet alt muligt- Idag er det vel nærmest kun nemt at komme igennem til regningservice, underligt nok
Henrik J
Til top
hekke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 16:41
Min boks hakker så meget at den er ubrugelig. Signalstyrken: 12  BER:6.2 E-05. Disse tal viser jo også at der er noget helt galt, men hvad? Bor i 7400 området, mon der er andre der har de samme problemer?
Til top
joern.loenborg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 17:26

Oprindeligt skrevet af hekke hekke skrev:

Min boks hakker så meget at den er ubrugelig. Signalstyrken: 12  BER:6.2 E-05. Disse tal viser jo også at der er noget helt galt, men hvad? Bor i 7400 området, mon der er andre der har de samme problemer?

Har du prøvet at slutte boksen direkte til antennestikdåsen uden forstærker/splitter m.v.?

Mvh.
Jørn

Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000
BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
Til top
hekke Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2008 kl. 17:39

Hej Jørn

Har prøvet, er nøjagtig det samme. Har både internet og IP telefoni gennem samme kabel, alt andet virker perfekt. Har også prøvet uden fordeler dåsen til internet og radio/tv. Boksen har virket før, dog altid med småudfald på alle kanaler, men nu er det så meget, at jeg overhovedet ikke kan se digital TV.

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 20212223>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu