Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
goof78
Bruger
Oprettet: 07-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
|
Sendt: 30-Oktober-2008 kl. 18:48 |
Nu er min god igen, det skiftede ca. for en god times tid siden. Min guide er også på plads igen, så håber problemet er løst.
PS. er fra 8600
|
 |
LGR01
Guld medlem
Oprettet: 11-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 546
|
Sendt: 31-Oktober-2008 kl. 12:06 |
Så ser det ud til at signalet er i orden i postnummer 2670. Leif
|
 |
trex
Ny bruger
Oprettet: 06-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
|
Sendt: 01-November-2008 kl. 21:46 |
fast2night skrev:
REPD skrev:
Hvorfor er lyden på TV2 så lav i forhold til alle andre kanaler?
|
Den er lige så lav som på f.eks. Discovery HD og National Geo HD, som også anvender Dolby.
TV2 har også et PCM lydspor, som du kan vælge at bruge. Her er lydstyrken den samme som på andre kanaler.
|
Hvordan ændrer man lydopsætningen på de enkelte kanaler?
|
 |
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 01-November-2008 kl. 22:17 |
trex skrev:
fast2night skrev:
REPD skrev:
Hvorfor er lyden på TV2 så lav i forhold til alle andre kanaler?
|
Den er lige så lav som på f.eks. Discovery HD og National Geo HD, som også anvender Dolby.
TV2 har også et PCM lydspor, som du kan vælge at bruge. Her er lydstyrken den samme som på andre kanaler.
|
Hvordan ændrer man lydopsætningen på de enkelte kanaler?
|
Du skal bruge LUPPEN.
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
 |
Sprocket
Bruger
Oprettet: 18-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 10:58 |
Jeg har også modtaget min første regning, hvor jeg skal betale fuld pris. Jeg har skrevet til Yousee, da jeg ikke vil betale fuld prisen for et så mangelfuldt produkt.
Er der andre som har samme holdning, eller betaler I bare ved kasse 1?
|
 |
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 11:17 |
Sprocket skrev:
Jeg har også modtaget min første regning, hvor jeg skal betale fuld pris. Jeg har skrevet til Yousee, da jeg ikke vil betale fuld prisen for et så mangelfuldt produkt.
Er der andre som har samme holdning, eller betaler I bare ved kasse 1?
|
1) Har du fejlmeldt den? 2) Hvorfor returnerer du den ikke?
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
 |
klander
Guld medlem
Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 813
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 12:20 |
Jeg har fejlmeldt min via mail, og fik dette svar fra dem.
Tak for din henvendelse.
Det er det softwarefejl der gør det. Desværre er den blevet udsat og skulle være der snart.
Når det virker, skal du kontakte kundeservice, og de vil sørge for, at kreditere dig for den periode det ikke
har virket.
Venlig hilsen
xxxxxx x. xxxxxxxxxxo Kunderådgiver Tv support, YOT
Redigeret af klander - 02-November-2008 kl. 12:21
|
Med Venlig Hilsen
Kurt
|
 |
folp
Guld medlem
Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 12:44 |
Jeg fik også en fuld regning, hvor jeg ringede til dem og henviste til de mails jeg havde sendt til support og deres svar ,fik så en ny regning hvor beløbet fra 2 september til 1 december var trukket fra både for HD pakke Leje af boks og Abonnement og et svar hvor de håbede alt var i orden inden 1.december ellers måtte jeg henvende mig igen.Det er jo fint nok, men vil jo have en fungerende boks.
|
MVH Frank Pedersen
|
 |
HenrikJ
Junior bruger
Oprettet: 21-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 39
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 12:52 |
Jeg fik min HD boks for over en måned siden. I en lokal butik. For 14 dage siden kom der så en regning på ca 5000,- som skulle være for køb af 2 identiske bokse som havde samme serienummer. Jeg ringede naturligvis til dem. Og det var da også en fejl eftersom når jeg kun vil leje. Men de ville så sende ny regning ud. Der kom også noget forleden. Men det var 199,- for program kort. Så har stadig intet modtaget vedr HD boksen. Men efter den første uge begyndte den også at hakke, og det gør den stadig idag. Bliver det ikke anderledes ryger den retur. Gider simpelthen ikke sådan noget skrammel der ikke virker. Sådan noget skal virke uden at det burde være nødvendig at få lavet alt muligt- Idag er det vel nærmest kun nemt at komme igennem til regningservice, underligt nok
|
Henrik J
|
 |
hekke
Super bruger
Oprettet: 01-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 16:41 |
Min boks hakker så meget at den er ubrugelig. Signalstyrken: 12 BER:6.2 E-05. Disse tal viser jo også at der er noget helt galt, men hvad? Bor i 7400 området, mon der er andre der har de samme problemer?
|
 |
joern.loenborg
Guld medlem
Oprettet: 25-Juni-2006
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 6994
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 17:26 |
hekke skrev:
Min boks hakker så meget at den er ubrugelig. Signalstyrken: 12 BER:6.2 E-05. Disse tal viser jo også at der er noget helt galt, men hvad? Bor i 7400 området, mon der er andre der har de samme problemer? |
Har du prøvet at slutte boksen direkte til antennestikdåsen uden forstærker/splitter m.v.?
|
Mvh. Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand.
|
 |
hekke
Super bruger
Oprettet: 01-Januar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 407
|
Sendt: 02-November-2008 kl. 17:39 |
Hej Jørn
Har prøvet, er nøjagtig det samme. Har både internet og IP telefoni gennem samme kabel, alt andet virker perfekt. Har også prøvet uden fordeler dåsen til internet og radio/tv. Boksen har virket før, dog altid med småudfald på alle kanaler, men nu er det så meget, at jeg overhovedet ikke kan se digital TV.
|
 |